loading...
دیزل ژنراتور 1000 KVA | دیزل ژنراتور کوپله فابریک
tbs بازدید : 33 یکشنبه 27 مهر 1399 نظرات (0)

 

وقتی صحبت از قدرت قابل حمل است ، موتور برق لانسین یک راه حل اقتصادی ، قابل اعتماد و با دوام است.

این ژنراتور بنزینی به سبک چمدان توسط شرکت نوآور چینی Loncin ساخته شده و از موتور چهار زمانه خنک کننده هوا LC148F با مارک اختصاصی خود بهره می برد. موتور قدرتمند 79 سیلندر سوپاپ سیلندر بالای سر به لطف انتشار کربن کم و مصرف کم سوخت ، سازگار با محیط زیست است و عملکرد آن را مقرون به صرفه می کند.

مزیت این مدل نسبت به LC2000i این است که می توان برای افزایش خروجی ، به تولید کننده های دیگر همگام سازی یا متصل شد.

موتور برق لانسین قابل حمل LC2000i-S از جدیدترین فناوری اینورتر بهره می برد که انرژی را بدون افزایش سن ، افزایش ولتاژ و نوسان ولتاژ ارائه می دهد و به شما اطمینان می دهد تجهیزات الکترونیکی حساس مانند لپ تاپ یا تلویزیون صفحه تخت را اجرا کنید. این اینورتر یک میکرو پردازنده سبک است که جایگزین دینام سنگین سنتی می شود تا ولتاژ خروجی را از دور موتور جدا کند تا یک خروجی برق صاف و سازگار داشته باشد.

 


با ظرفیت سوخت 4.2 لیتر ، LC2000i-S 1.6 کیلو وات برق مداوم به مدت هفت ساعت با یک مخزن سوخت تولید می کند ، در حالی که سطح صدا با لرزش های کم در حداقل 61dB (A) نگه داشته می شود. دریچه گاز محیطی متناسب با بار اعمال شده دور موتور را تغییر می دهد تا ژنراتور در بارهای کم ساکت باشد.

مجهز بودن به یک خروجی DC برای شارژ باتری ، وزن سبک ، اندازه جمع و جور و دسته حمل داخلی Loncin LC2000i-S آن را به یک همراه مناسب برای فعالیت های اوقات فراغت در فضای باز و یا حتی به عنوان منبع قدرت پشتیبان در موارد مختلف تبدیل کرده است و از قطع برق گاه به گاه در خانه جلوگیری می کند.

آنها قابل حمل هستند ، می توانند از آنها در فضای باز برای ایجاد برق استفاده شود و در میان همه آنها ، فناوری Loncin به نظر می رسد از محبوب ترین ها باشد.

Loncin نامی است که با فناوری موتور همراه است. آنها یک شرکت چینی هستند که از اوایل دهه 80 تجارت می کردند.

در حالی که بسیاری از مردم احساس می کنند که این مارک فقط در تجهیزات و ابزارهای ATV و موتورسواری تخصص دارد ، شما متعجب خواهید شد اگر بدانید که آنها همچنین به قدرت ساخت وسایل روزمره و ابزارهای سنگین کمک می کنند.

موتور برق های لانسین به یک اندازه متناسب نیستند. همانطور که از محدوده فروشگاه آنلاین ما مشاهده می کنید ، این برند ژنراتورهای قابل حمل را در هر شکل و اندازه تولید کرده است ، بعضی از آنها برای کارهای سنگین مناسب هستند ، در حالی که برخی دیگر برای استفاده سبک تر مناسب هستند.

برای خرید موتور برق لانسین با تجارت بین الملل سعدی تماس بگیرید.

اگر مطمئن نیستید که بهترین گزینه برای شما مناسب است ، ما تمام اطلاعاتی را که باید از یک محصول به محصول دیگر بدانید در یک ردیف قرار داده ایم. نگاهی دقیق بیندازید.

 

 

tbs بازدید : 41 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

موتور برقKoop معمولاً به عنوان وسیله ای تعریف می شود که انرژی الکتریکی را به صورت چرخش (گشتاور و سرعت) به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.

حدود 8 میلیارد موتور الکتریکی در اتحادیه اروپا استفاده می شود که تقریباً 50٪ برق تولید شده توسط اتحادیه اروپا را مصرف می کند.

موتور برق koop  بسیار ناهمگن است ، با انواع قابل توجهی از فن آوری ها ، برنامه ها و اندازه ها ، از موتورهای کوچک مانند موتورهای خنک کننده در کامپیوترها گرفته تا موتورهای بزرگ در صنایع سنگین.

الزامات طراحی موتور برق koop

قوانین مربوط به طراحی برای موتورهای الکتریکی برای کلیه تولیدکنندگان و تامین کنندگان مایل به فروش محصولات خود در اتحادیه اروپا اجباری است.

مقررات فعلی در مورد طراحی الکترونیکی برای موتور برق koop  شامل موتورهای القایی تک سرعته ، سه فاز 50 هرتز یا 50/60 هرتز ، با مشخصات زیر است.

·         2 تا 6 قطب

·         خروجی بین 0.75kW و 375kW

·         ولتاژ نامی تا 1000 ولت

·         بر اساس عملکرد مستمر رتبه بندی شده است

بازده انرژی موتور برق koop  به عنوان نسبت توان خروجی مکانیکی به توان ورودی الکتریکی محاسبه می شود. سطح بهره وری انرژی در کلاسهای بین المللی بهره وری انرژی بیان می شود ، IE1 طبقه پایین و IE4 بالاترین است. طبق مقررات فعلی ، موتورها باید به سطح کارایی IE3 برسند یا با IE2 مطابقت داشته و به یک درایو با سرعت متغیر ، دستگاه الکتریکی تنظیم کننده سرعت موتور مجهز شوند.

 

بعضی از موتورهای طراحی شده برای شرایط خاص از این قوانین مستثنی هستند ، به عنوان مثال موتورهایی که مانند سیستم های فاضلاب در مایع غوطه ور می شوند.

سطح مورد نیاز علاوه بر این افزایش خواهد یافت ، زیرا موتورهای سه فاز با خروجی نامی بین 0.75kW و برابر یا کمتر از 1000kW باید به سطح IE3 برسند.

این آیین نامه همچنین کارایی درایوهای با سرعت متغیر را تنظیم می کند و هر دو گروه محصول از نظر سرعت و گشتاور مشمول نیازهای اطلاعاتی مانند کارایی در نقاط مختلف بار خواهند بود. این به مهندسان کمک می کند تا کارایی کل سیستم ها را بهینه کنند.

همانند آیین نامه قبلی ، برخی از موتورهای طراحی شده برای شرایط خاص از مطالعه خارج شده و یا از شرایط مطلوب تری بهره مند می شوند.

کجا می توانید موتور برق koop  را در زندگی روزمره پیدا کنید و چگونه آنها به ما کمک می کنند؟

موتور برق koop  را می توان در تعداد زیادی از برنامه ها ، درست در خانه ، یافت. به عنوان مثال ، هر پنکه در خانه هر شخصی ، دارای یک موتور الکتریکی است که تیغه ها را پیش می برد ، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی و انرژی مکانیکی تیغه ها را به نسیمی که هوا را در اطراف اتاق گردش می دهد ، تبدیل می کند.

موتور برق koop  را می توان در ابزارهای برقی نیز یافت. آنها را در مته ها ، تیغه را روی اره های دایره ای و سایر موارد تأمین می کنند. طول عمر و دوام آنها باعث می شود راه حل های عالی برای این نیاز ، حتی در مصارف سنگین صنعتی که دستگاه های دیگر قادر به تحمل کششی نیستند که موتورهای الکتریکی می توانند تحمل کنند ، باشد.

موتور برق koop  که احتمالاً هرگز نمی بینید تأثیر زیادی در زندگی روزمره شما دارند. به عنوان مثال ، موتورهای الکتریکی در بیشتر ایستگاه های پمپاژ ، که آب مورد نیاز خانه ها را تأمین می کنند ، استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتور برق koop اینجا کلیک کنید.

 


tbs بازدید : 39 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

Loncin به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان موتورسیکلت و ATV در جهان شناخته می شود ، اما آنها همچنین توانایی های دقیق تولید خود را به موتورهای بنزینی جهانی استانداردتر تبدیل کرده اند. موتورهای بنزینی آنها از قابل اعتمادترین موتورها در جهان هستند و در طیف وسیعی از مکان ها از جمله قایق سواری نصب شده بر روی کامیون مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین در انواع باورنکردنی صنایع از کشاورزی ، صنعتی و به عنوان منبع تغذیه اضطراری استفاده می شوند.

موتور برق لانسین قدرتی دارد که به آن اعتماد دارید! Loncin بیش از 25 سال پیش تاسیس شده است ، همیشه رشد خود را بر اساس یافتن بهترین راه برای رسیدن به نتیجه و در عین حال رقابتی باقی مانده است. این امر منجر به این شده است که آنها بتوانند محصولات نوآورانه مانند موتور برق لانسین ارائه دهند که به طور فزاینده ای خواسته های مشتریان جهانی خود را برآورده می کنند. این نام شناخته شده است حتی در بین ده ها هزار نفر در سراسر جهان که به قابلیت اطمینان خود برای شروع تولید ژنراتورها ، پمپ ها ، وسایل نقلیه و تعداد زیادی از دیگر محصولات برقی در فضای باز وابسته هستند. با این وجود یک چیز مطمئن است ، موتور برق لانسین مورد اعتماد Loncin در بیش از 100 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در رشد بسیاری از مارک های معروف در صنعت نقش اساسی دارد. اگر چندین مارک بزرگ با نام آنها را روی موتور مشاهده کردید ، احتمالاً این  Loncin است که قابلیت اطمینان و قدرت را برای شروع و ادامه کار شما فراهم می کند. Loncin حتی موتورهایی برای BMW ارائه می دهد!

 

Loncin همیشه به آینده نگاه می کند و برای محیط زیست مناسب است همچنان در خط مقدم توسعه محصولات کم کربن در حوزه خود باقی مانده است. این شرکت یک گروه صنعتی با تمرکز بر اجرای بیشتر موتورها و ژنراتورهای کم آلاینده در محدوده خود ایجاد کرده است. این گزینه ها شامل "انرژی جدید" و گزینه های الکتریکی است که هنوز هم قدرت و قابلیت اطمینان آنها را به شهرت می رساند. آنها برای دستیابی به اهداف خود با چندین شرکت مشهور بین المللی روابط مشترک برقرار کرده اند. فروش با افزایش واژه افزایش می یابد گرچه هنوز نسبتاً ناشناخته است.

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری باهوش هستند و شروع به پذیرفتن محصولات با کیفیت واقعی از چین می کنند. موتورهای Loncin نمونه کاملی است که Parklands بیش از 50 سال است که موتورهای کوچک را می فروشد و با دیدن آن کیفیت را می شناسیم. بازخورد دریافت شده در مورد این موتورها در سراسر بازار ، همراه با آزمایشی که ما در کنار تأمین کنندگان خود انجام داده ایم ، اطمینان شما از دریافت محصولی با کیفیت و قیمت مناسب است. طیف وسیعی از موتور برق لانسین و محصولات مجهز به آنها را در سایت تجارت بین الملل سعدیپیدا خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتور برق لانسین اینجا کلیک کنید.

 

tbs بازدید : 42 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات KW همچنان شماره یک انتخاب برای سیستم های برق آماده به کار و اضطراری در سراسر جهان هستند. دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات KW قادر به شروع و فرض بار در کمتر از 10 ثانیه و بار نامی در یک مرحله هستند ، نمونه ای از قابلیت اطمینان ناهموار برای عملکرد مکانیکی و الکتریکی قابل اعتماد هستنددیزل ژنراتور 1000 کیلو وات KW  همچنین به خوبی برای تأسیسات تولید توزیع شده (DG) ، اوج تراشیدن (یا اوج لیپینگ) و مدیریت نیرو در مکان های بزرگ تجاری یا صنعتی مناسب هستند.

دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات KW به عنوان یک فناوری بالغ ، مولدهای تمیز و مدرن دیزلی این مزایای اصلی را ارائه می دهند:

·         در دسترس بودن سریع محصول

·         قابلیت اطمینان و هزینه های کم چرخه زندگی

·         کارایی بالا و انعطاف پذیری عملیاتی

·         عملکرد الکتریکی با کیفیت بالا

·         زیرساخت خدمات و تأمین سوخت

 


دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات  KWرا می توان به روش های مختلف در سیستم گنجانید:

ژنراتور فقط مستقیماً انرژی بار را تأمین می کند. وقتی تقاضای بار ساعتی بیش از انرژی تولید شده توسط توربین بادی به علاوه انرژی قابل تأمین توسط باتری ها باشد ، دیزل ژنراتور اختلاف را پر می کند. دیزل ژنراتور به میله AC سیستممتصل می شود. از آنجا که حداکثر تقاضای بار (14 کیلووات) کمتر از توان اسمی دیزل ژنراتور (25 کیلووات) است ، همیشه با بار بخشی کار می کند. در این پیکربندی از دیزل ژنراتور برای شارژ باتری استفاده نمی شود.

دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات  KWمی تواند به طور مستقیم انرژی بار را تأمین کند اما باتری ها را نیز شارژ می کند. از آنجا که انتظار می رود بیشتر تولید دیزل ژنراتور در باتری ها ذخیره شود ، از دیزل ژنراتور استفاده می شود که به نوار DC سیستم متصل می شود. در این استراتژی می توان دیزل ژنراتور را با بار کامل کار کرد که از مزایای بهره وری بالاتر سوخت است.

هنگامی که حالت شارژ باتری ها به زیر مقدار مشخصی از پیش تعیین شده (کم سوئیچ) برسد ، دیزل ژنراتور شروع به کار می کند. اگر دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات KWدر حال کار باشد ، هنگام شارژ مجدد باتری ها تا سطح از پیش تعیین شده (سوئیچ زیاد) یا اگر تولید انرژی توربین بادی بیش از نیاز بار باشد ، متوقف می شود.

انتخاب بهینه برای سوئیچ بالا ساده نیست و از بین دیگران به الگوی بار بستگی دارد. اگر روی مقدار نسبتاً کمی تنظیم شود دیزل ژنراتور ممکن است فقط برای مدت کوتاهی کار کند ، که این باعث افزایش مصرف سوخت می شود و باعث دردسر می شود. اگر سوئیچ بالا روی سطح بالایی تنظیم شود به عنوان مثال 90٪ ، باتری ها نمی توانند انرژی اضافی زیادی را ذخیره کنند ، در صورتی که توربین بادی باید انرژی اضافی تولید کند. این باعث افزایش مصرف سوخت و کاهش عمر باتری می شود. می توان بر اساس محاسبات شبیه سازی ، که در آن ژنراتور دیزل به میله AC متصل شده بود ، با بار بخشی کار می کرد و با میله DC ، با بار کامل کار می کرد ، می توان انتخاب کرد.

برای خرید دیزل ژنراتور 1000 کیلو وات KW اینجا کلیک کنید.

 

 

tbs بازدید : 37 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

دیزل ژنراتور 1000 KVA و ویژگی های آن:

دیزل ژنراتور 1000 KVA مجهز به دیزل همچنان شماره یک انتخاب برای سیستم های برق آماده به کار و اضطراری در سراسر جهان هستند. مجموعه های تولید کننده دیزل کامینز که قادر به شروع و فرض بار در کمتر از 10 ثانیه و بار نامی در یک مرحله هستند ، نمونه بارز ناهمواری برای عملکرد مکانیکی و الکتریکی قابل اعتماد هستند. دیزل ژنراتور 1000 KVA همچنین به خوبی برای تأسیسات تولید توزیع شده و مدیریت نیرو در مکان های بزرگ تجاری یا صنعتی مناسب هستند.

دیزل ژنراتور 1000 KVA به عنوان یک فناوری بالغ ، مولدهای تمیز و مدرن دیزلی این مزایای اصلی را ارائه می دهند:

·         در دسترس بودن سریع محصول

·         قابلیت اطمینان ثابت شده و هزینه های کم چرخه زندگی

·         کارایی بالا و انعطاف پذیری عملیاتی

·         عملکرد الکتریکی با کیفیت بالا

·         زیرساخت خدمات و تأمین سوخت کاملاً تاسیس شده

 

دیزل ژنراتور 1000 KVA میزان انتشار را برای استفاده زیاد در مکانهای حساس به محیط زیست کاهش می دهد.

DSE7420 یک کنترل کننده خودکار شروع ژنراتور است که برای راه اندازی و توقف خودکار مجموعه تولید گازوئیل و گاز شامل موتورهای غیر الکترونیکی طراحی شده است. این ماژول ها همچنین از ویژگی های بسیار مانیتورینگ و محافظت موتور برخوردار هستند. این ماژول توانایی نظارت بر سرعت ، خرابی شارژ ، توقف اضطراری ، فشار کم روغن ، دمای بالا موتور ، شروع به کار ، متوقف نشدن ، ولتاژ ژنراتور، جریان بیش از حد ، زیر فرکانس ژنراتور ، ولتاژ باتری DC کم / زیاد ، زنگ هشدار کم سوخت و از دست دادن سیگنال سنجش سرعت. ماژول در صفحه LCD و از طریق نشانگرهای LED در پنل جلویی شرایط خطا را نمایش می دهد.

این ماژول شامل قابلیت های ارتباطی RS232 یا RS485 برای ارتباط با کامپیوتر ، ارسال پیام کوتاه و ارتباط با سیستم های مدیریت ساختمان جدید است.

فرآیند فولاد و رنگ با کیفیت بالا دیزل ژنراتور 1000 KVA:

دیزل ژنراتور 1000 KVA از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده اند و کاملاً روکش دار هستند. رنگ یک فرآیند سه مرحله ای است که از محافظت در برابر فرسایش ، خراش و خوردگی اطمینان حاصل می کند. علاوه بر این ما ضمانت دیزل ژنراتور 1000 KVA را می دهیم.

همانطور که انتظار دارید از شرکتی که دارای تخصص ساخت می باشد ، انتظار می رود ، هر یک از این موتورهای قابل اطمینان و همه کاره با توجه به بار و توان نامی خود آزمایش شده اند ، از جمله نمایش قدرت و امتیاز بارگیری تک مرحله ای آن.

دیزل ژنراتور 1000 KVA با قابلیت های شروع موتور قوی و بازیابی سریع از تغییرات بار گذرا ، در برنامه های آماده به کار ایستاده و پرایمر به همان اندازه کار می کند.

 

دیزل ژنراتور 1000 KVA با شروع / توقف خودکار از راه دور ، تنظیم ولتاژ و فرکانس دقیق و همچنین حفاظت برای یک سیستم یکپارچه با ترکیب کنترل موتور و دینام و مهندسی دقیق برای عملکرد مطلوب برای کار سنگین مجهز است.

دیزل ژنراتور 1000 KVA همچنین دارای بخاری خنک کننده اختیاری است که می تواند شروع کار را حتی در شدیدترین شرایط کار نیز بهبود بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیزل ژنراتور 1000 KVA اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 673
  • بازدید کلی : 1,654